Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over Eurom of één van onze producten? Bekijk snel onze veelgestelde vragen. We hebben de meest voorkomende vragen verzameld zodat wij jou snel verder kunnen helpen. Kijk bijvoorbeeld de algemene vragen, of zoek op productnummer of -naam. Dan kun je snel en makkelijk het antwoord op jouw vraag vinden.

Heb je na het bekijken nog steeds vragen of onduidelijkheden over bijvoorbeeld je product? Ga dan naar onze YouTube pagina, hier staan tal van uitleg video’s. Mocht je hierna nog steeds geen antwoord hebben op jouw vraag, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

 

 

Stel je vraag via het contactformulier.

Vermeld daarbij duidelijk het product en welke informatie je daarvan wenst te ontvangen.

Wanneer een onderdeel van het product niet in de doos zit, kunnen wij deze naleveren. Neem contact met ons op via het contactformulier en benoem daarbij om welk onderdeel van welk product het gaat. Controleer wel goed de verpakking. Het kan zijn dat kleine onderdelen in het piepschuim gestoken worden om beter in de verpakking te passen.

Voor al onze producten hebben wij de instructieboekjes op de website geplaatst. Deze updaten wij ook als er aanpassingen in het instructieboekje gemaakt worden.

De boekjes zijn op de handleidingen pagina te downloaden, én via de productpagina.

Wij verkopen onze producten via veel verschillende retailers en webwinkels. Ga naar de productpagina om een winkel bij jou in de buurt te vinden die dat product verkoopt, óf bestel via de webwinkels.

Het kan voorkomen dat een nieuw product al op onze website staat, maar nog niet in de winkels ligt. Kijk in dat geval op een later tijdstip nog een keer. Zodra het artikel bij een winkel ligt, komt dat bij onze winkelzoeker te staan.

Steeds meer van onze producten worden uitgerust met Wifi-bediening. Door de Eurom Smart App te downloaden kan je het apparaat via je telefoon bedienen. Bekijk de handleiding om de App goed te installeren.

Wanneer je een VPN gebruikt kan het voorkomen dat je geen verbinding met de apparaten kunt maken. Zet de VPN uit en probeer het opnieuw.

Wanneer je een accountnummer bij de Eurom Smart App in moet voeren, kun je ook jouw eigen e-mailadres gebruiken.

Wanneer de letters en woorden in de app over elkaar heen vallen heeft dit te maken met de instellingen op jouw telefoon. Pas de lettergrootte en/of het lettertype aan totdat het weer goed staat in de app.

Houdt de timerinstelling die je wilt verwijderen lang ingedrukt. Er komt een pop-up in beeld die vraagt of je deze timer wilt verwijderen.

Nee, het is helaas niet mogelijk het snoer aan de andere kant te zetten. Dit heeft te maken met de bedrading binnen in het product dat aan een specifieke kant uit komt.

Veelgestelde vraag zoeken op categorie

Vergelijk producten